Om Zatine Pictures

Den här bloggen är till för alla bilder jag knäpper vid olika tillfällen. Jag köpte min första systemkamera sommaren 2011 och jag kan inte lägga ifrån mig den så den åker med på allt från hundutställningar till dagar på stranden eller kanske till och med nån resa.
För att se bilderna i större format så kan man klicka på dom så kommer dom upp i en ny ruta med ett litet bildspel. Sen är det givetvis okej att spara bilderna på sin egen dator eftersom många andra är delaktiga i mina bilder. För er som vill ha originalformat, hör av er så kan jag maila bilderna.
Besök gärna mina andra bloggar också!

lördag 7 januari 2012

Röbo Hundhage 7 Januari

Härligt väder idag och massa hundar i hundhagen. Riktigt roligt! Jag fotade en massa och tänkte lägga upp dom bilder som blev bra. Hoppas ni tycker om dom.
Om man klickar på bilderna kommer dom upp i större format. Man får självklart högerklicka och spara sina favoriter om man vill.
































































































1 kommentar:

  1. Snodde några bilder igen... Och länkade hit!
    Hoppas att det var okej!?

    SvaraRadera